Speed Demon (2003)

Actie / Horror

geregisseerd door David DeCoteau
met Collin Stark, Mark Ian Miller en Candace Moon

Wanneer Jesse na zijn studie terugkeert naar huis, ontdekt hij dat zijn broer lid is van een bende snelheidsduivels. Hoofd van de bende is Otto, iemand die voor niets of niemand stopt in zijn race om de beste en snelste racer te worden. Tot op een dag een mysterieuze racer de bendeleden één voor één achterna zit. Wanneer Jesse's broer tijdens één van deze achtervolgingen omkomt, wil hij kost wat kost het geheim van de Speed Demon ontdekken.

Bagger Bagger Bagger........Echt hoor, heb hem halverwege afgezet. Aan het lezen van het verhaal dacht ik, nou kan wel wat zijn maar zodra je een tijdje in de film zit wordt je overdonderd met allerlei stomme dingen, hoe kunnen ze het verzinnen.
* 0,5

Horrorfanaat
Ik wil hem ook huren maar als ik jouw reactie zo lees denk ik dat ik het maar niet doe. Of er moeten nog goede stemmen komen.

Horrorfanaat schreef:

Ja kijk het is maar wat je van een film verwacht, maar aan de hand van het verhaal wat ik had gelezen vind ik hem gewoon erg tegenvallen, je kan hem best huren en dan weet je het zelf, smaken zijn nooit het zelfde toch

he, staat deze film er eindelijk tussen?

Dit is echt, met afstand, de aller aller aller slechtste film die ik ooit heb gezien!!!!!

echt, had hem op een divx staan, de 1e paar minuten dacht ik nog, he, snelle auto's snelle gasten, die wordt misschien wel wat, maar, dit is te bagger voor woorden!! stuntelige actiescenes, echt een buitenscene van een soapserie ziet er nog professioneler uit....., het leek meer op een powerranger achtige kinderserie. Ik kon mijn ogen niet geloven, dat er zulke slechte, stuntelige, amateuristische films nog worden gemaakt, heb hem express afgekeken, dacht, dit is de slechtste film ooit, dan wil ik hem ook helemaal zien.....was toch zonde van mijn tijd.

en hij ligt nu in de videotheek...haha, niet te geloven zeg, het is meer een aflevering van een kinderserie voor Telekids voor 7 jarige jongens die deze bagger als echt aanzien....

0,5 * is nog teveel, is eigenlijk een schande voor alle andere films die ook ooit 0,5* heb gegeven. 0,0* zou beter zijn.

You Got That Right

dat zo iets op schijf gezet is. Te erg

Regisseur heeft ook een prachtige staat van dienst

Dat zulke mensen nog werk krijgen.

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
DeCoteau produceert zijn eigen films geloof ik. Hij verdient gewoon steeds ruimschoots genoeg voor een volgende.

volgens mij moet ik em ook nog ff gaan bekijken

avatar van Gehenna
OMG wat is dit een slechte film zeg!

Auto's die zogenaamd superhard gaan! Not..een slak is nog sneller!
En dan zit er een sub-plot in over de verering van de god van de snelheid..
Dat doen ze zo..gasten gaan in een cirkel staan trekken elkaars kleren uit en gaan aan elkaar zitten friemelen..net of ik naar een softe gay-porn movie zit te kijken:S

Die regisseur en de makers van de film worden door mij zodra ik ze tegenkom keihard.....(zie mijn nick)

snap ook niet dat dit soort films worden uitgebracht.

tijdverspilling om te kijken

avatar van dope
Dit is echt te erg voor woorden..... dat mensen hier aan mee gewerkt hebben, ik zou niet meer op straat durven te komen! Het voordeel van dit soort films is wel dat alles wat je erna kijkt beter is!

avatar van Phantasm
Van zulke films wordt je gewoon moe om naar te kijken, zo is dit er ook eentje, weg ermee.

avatar van Iceman69
doet me denken aan Wraith
ook klopt de plot niet Jesse zijn broer komt niet om bij een achtervolging maar bij een race, en ook vanaf het begin is bekent wie de speed demon is, ook bemoeit hij zich niet met de races.

Verder een waardeloze film met slechte actie en effecten om over de dialogen maar niet te spreken