Paranoid (2000)

Verenigd Koninkrijk
Thriller

geregisseerd door John Duigan
met Jessica Alba, Iain Glen en Jeanette Tripplehorn

Chloe, een fotomodel, wordt geplaagd door geheimzinnige telefoontjes. Bang dat ze achtervolgd wordt door een stalker, wil ze graag voor een paar dagen de stad verlaten. Ze gaat in op het aanbod van haar nieuwe vriend, een popzanger, om het weekend met zijn voormalige bandleden door te brengen op het platteland. Eenmaal aangekomen blijkt Chloe in een nachtmerrie verzeild te zijn geraakt. Ze wordt midden in de nacht wakker in een vreemd bed en ze heeft geen idee wat er die avond is gebeurd. Dan vindt ze een videoband die haar grootste angst bevestigd.

avatar van DonOswaldo
Fallen God schreef:
Ik vond hem wel gaan.Alleen Jessica..

..is mooi

En de film.. nogal matig jammer genoeg. Boeide niet genoeg en de uitwerking liet het afweten.. daarbij komt dat de cast ook niet altijd goed overtuigde..