Searching for Debra Winger (2002)

1 stem

Documentaire

geregisseerd door Rosanna Arquette
met Rosanna Arquette, Patricia Arquette en Debra Winger

Rosanna Arquette maakte een documentaire over hoe actrices hun vrouw zijn in de filmwereld beleven, aan de hand van het verhaal van Debra Winger. De aantrekkelijke brunette uit 'An Officer and a Gentleman' kondigde op haar veertigste in 1996 aan uit het vak te stappen omdat ze genoeg had van producenten die haar vertelden dat het tijd werd voor dieetpillen. Verschillende 40+ actrices vertellen aan Rosanna over de frustraties die met dat 'te oud worden voor de film' te maken hebben.

avatar van jordybeukeboom
Het ouder worden is Rosanna zelf nauwelijks aan te zien. Bijna schandalig hoe goed ze nog uitziet: