Lagardère (2003)

Frankrijk
Avontuur / Drama

geregisseerd door Henri Helman
met Bruno Wolkowitch, Frédéric van den Driessche en Florence Pernel

Frankrijk in de 17e eeuw. De jonge ridder Henri de Lagardère treedt in dienst van de hertog Philippe de Nevers. De hertog is in het geheim gehuwd met de charmante Inès. Zij was immers door haar vader beloofd aan de neef van de Nevers, de graaf de Gonzague. Wanneer die het nieuws toch verneemt, besluit de graaf zich te wreken.

Deze DVD is nu te koop bij Free Record shop voor € 6,99

In het begin moest ik aan de film wennen. Vond het slecht gefilmd. Onrealistisch aangeklede personages. Maar na een tijdje had het mij te pakken. Het is een schitterend verhaal. 3.5 *

Aanrader is de lange versie ca.280 minuten. Geen minuut verveeld. Goede plotwendingen. Lange versie verkrijgbaar in videotheken.

ik heb de versie van 200min. 5

Mocht iemand die film hebben op dvd. Koop ik het graag. Want kan hem nergens meer vinden.

Roma Victor schreef:

kan je er hoogstens een kopie van opsturen tegen een kleine vergoeding natuurlijk.