The In-Laws (1979)

Komedie / Actie

geregisseerd door Arthur Hiller
met Peter Falk, Alan Arkin en Richard Libertini

Hij regelt de diefstal van de $500 druk-stalen. De uitvoerders willen anderhalf miljoen in één dag terwijl hij het druk heeft met het huwelijk van zijn zoon wiens schoonfamilie hij nog nooit ontmoet heeft. Door zijn toedoen worden zij ook bij de zaak betrokken.

Er komt een remake, is het niet?

FisherKing
Sterker nog, die is er al.

Ik vond deze destijds erg grappig. Snel maar eens achter de dvd aan.

avatar van thunderball
Toen ik deze film ooit voor het eerst op de TV zag ben ik letterlijk vd bank af gerold vh lachen!

Ik vond hem zo melig en absurd dat ik er onbedaarlijk van moest lachen! Uiteraard er na was ie nooit meer zo leuk als die eerste keer!

Remake lijkt me helemaal niks, vooral ook omdat Michael Douglas totaal niet geschikt is voor comedy.

3 sterren!

avatar van brabusRUS
Serpentine!

Onbekend klassiek pareltje! Echt een leuke film. Wat heb ik ontzettend gelachen om Alan Arkin en Peter Falk. Echt een top duo! Ook Richard Libertini op het einde, was echt hilarisch! Een leuk verhaal vol met avonturen in New York en Honduras. De filmt speelt zich dus ook daar af wat een leuk sfeertje met zich mee brengt.

Wat ben ik blij dat ik deze film 'ontdekt' heb. Op naar de volgende!

avatar van jordybeukeboom
Vervelende film. Alleen het uitgestreken gelaat van Arkin met zijn zichtbare ongeloof is grappig

Goeie film over een tandarts wiens dochter gaat trouwen, maar hij moet de schoonouders nog ontmoeten. Het verloop van deze film laat zich niet gemakkelijk voorspellen. Meer dan genoeg grappige momenten, die vooral goed werken vanwege Peter Falk en Alan Arkin die hun spel lekker droog houden. Een kleine 3.5 sterren.

avatar van Mescaline
Met tijden erg flauw en soms wat rommelig, maar over het algemeen gezien een film die weet te vermaken en een plezierige zit is. Had er iets meer van verwacht(stiekem) maar slecht is het gelukkig niet.