The Bumblebee Flies Anyway (1999)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Martin Duffy
met Elijah Wood, Rachael Leigh Cook en Joseph Perrino

Als Barney Snow wakker wordt, blijkt hij in een ziekenhuis te liggen. Het enige wat hij zich nog herinnert is zijn naam en iets van een auto-ongeluk. Tijdens zijn verblijf komt hij er al gauw achter dat behalve hij, iedereen in het ziekenhuis aan terminale kanker lijdt. Als Mazzo, éen van de patienten hem vraagt om hem te vergezellen omdat Cassie, zijn tweelingzus, op bezoek komt bloeit er tussen Barney en Cassie iets moois op. Maar als Barney langzaam maar zeker ook zijn geheugen weer terugkrijgt, zal een puzzel ontrafeld moeten worden.

Is deze film wel in Nederland verkrijgbaar, ik zou de film graag willen zien maar ik krijg het niet voor elkaar om het in Nederland te bestellen ofwel te huren. Weet iemand waar the bumblebee flies anyway wel verkrijgbaar is?