Seddok, l'Erede di Satana (1960)

Alternatieve titel: Atom Age Vampire

Italië
Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Anton Giulio Majano
met Alberto Lupo, Susanne Loret en Sergio Fantoni

Een stripper is vreselijk mismaakt als gevolg van een auto-ongeluk. De briljante geleerde Levin heeft een methode ontwikkeld om haar gezicht te herstellen. Hij wordt verliefd op haar, maar om haar gezicht mooi te houden moet hij andere vrouwen vermoorden om hun klieren te kunnen gebruiken.

avatar van maurice74
Nou ja, met vampieren heeft het niet echt veel te maken. Wel aardig.

Inderdaad zeer vlakke personage's. Eerder een kruising tussen Jekyll en Frankenstein maar dan in een modern jasje. In ieder geval geen vampierenfilm.

avatar van movie acteurs
maurice74 schreef:
Nou ja, met vampieren heeft het niet echt veel te maken.

Ik vond het anders meer een Drama. Toch enigszins een aardig maar ook een zeurderig filmpje. Krijgt een klein 3,0tje.

Meneer Bungel
Hier gratis te bekijken dan wel te downloaden.

avatar van Vascago
Behoorlijk saaie bedoening zonder vampieren en met erg matig acteerwerk.