Surprise Package (1960)

1 stem

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Stanley Donen
met Yul Brynner, Mitzi Gaynor en Noel Coward

Een gedeporteerde Amerikaanse gangster heeft een nieuw bestaan opgebouwd in Griekenland. Toch heeft hij zijn oude streken nog niet verleerd, en bedenkt hij een plan om de kroon van de koning van Anatolië te stelen. En natuurlijk is daarvoor de hulp van de knappe Gabby Rogers onontbeerlijk.

Dick2008
Alleen maar gekeken vanwege Mitzi Gaynor. Dit was haar één en laatste film, daarna zou ze nog veel succes hebben met (tv) shows, want ze was toch vooral danseres/zangeres en de meeste films waren dan ook musicals. De film is in zwart wit, opgenomen op Rhodos. Drukke film. Met verder Yul (koning van Siam) Brynner en Noel (componist) Coward. 2.0