The Van (1977)

Alternatieve titel: De Vrijbus

geregisseerd door Sam Grossman
met Stuart Goetz, Deborah White en Harry Moses

Bobby is een verlegen tiener die droomt van Tina, het mooiste meisje van de school. Tina ziet hem niet staan, maar wanneer Bobby genoeg geld heeft vergaard om een aanbetaling te doen van een supercool Chevy busje, compleet met waterbed, krijgt hij ineens wel aandacht van het andere geslacht. Eén voor één stappen ze bij hem in, waarbij hij de één nog meer kledingstukken in zijn busje achterlaat dan de ander. Maar hoeveel meisjes zich ook aanbieden, Bobby kan Tina niet uit zijn gedachten krijgen.

avatar van speedy23
Ook Danny DeVito speelt hierin een bijrol. Het jaar nadien mocht hij aantreden in de succesreeks 'Taxi', waamee zijn broodje gebakken was...

heb me wel vermaakt met het slecht acteren van de acteurs, en de van is super op de gele kleur na dan 2