Wuthering Heights (2003)

Verenigde Staten / Puerto Rico
Drama / Romantiek

geregisseerd door Suri Krishnamma
met Erika Christensen, Mike Vogel en Christopher Masterson

Heath is een muzikaal getalenteerde dakloze jongere, die voor zowel verlangen als opschudding zorgt in een gezin dat in de afgelegen vuurtoren The Heights leeft. Cate is het meisje dat in de armen van Heath intrige en passie vindt. Cates broer, Hendrix, is woedend op de brutale en eigenzinnige nieuwe indringer in het gezin.

avatar van Odie
O nee MTV- remake van een prachtig verhaal???

Gewoon negeren lijkt me het beste.

avatar van Jordy
Heb nog nooit een WH-film gezien (alleen gelezen), maar is het ook hier het geval dat 50% van het verhaal over de kinderen van de bovengenoemde hoofdpersonages gaat???

saske
Ik heb hier nog geen andere versie van gezien en heb deze week deze versie gehuurd en het was gene slechte film hoor.

Mike Vogel zingt eigenlijk wel goed..

kijkert
Jordy schreef:

Nee. Een groot gedeelte gaat wellicht over de kinderjaren van bovengenoemde personages (in het oorspronkelijke verhaal dan, hoeveel weet ik zo niet.

kijkert
kijkert schreef:

Nou heb ik het boek maar eens gelezen, en je hebt toch wel helemaal gelijk. Zeker de helft gaat over de kinderen.
Ik moet nu zeggen dat de versie die ik gezien heb, uit 1939 wel een zeer grote versimpeling van het verhaal is

avatar van soom
Ik vond het een zeer sexy, broeierige, stoute film.. Mike Vogel is goed als Heath, Erika Christensen maakt van Cate een goed personage. Heel goed in elkaar gezet, het bevalt me wel. Zeker vanwege de snelheid die er in is gestopt: Er is wel een zekere vaart die nooit vervelend is, het verhaal dendert aan één stuk door.

Ik hou van dit soort films waarbij je lekker kunt wegdromen, en dat deed ik dan ook. Het was een prima filmpje.

avatar van as
as
soom schreef:
Ik vond het een zeer sexy, broeierige, stoute film