ad

Geregisseerd door: Danny Bilson

Met onder meer: Tim Thomerson, Timothy Van Patten en Art LaFleur

Releasedatum: 1 oktober 1985

Over Zone Troopers

"They Take War To A New Dimension."

In Italië, tijdens de Tweede Wereldoorlog, ontdekken Amerikaanse soldaten dat er een vreemd ruimteschip is geland in het bos. Ze komen dan oog in oog te staan met een groep gruwelijke buitenaardse wezens. Een nazi- unit ontdekt dan ook het ruimteschip en besluit om de buitenaardse wezens, samen met de Amerikaanse soldaten, gevangen te nemen...

imageimageimageimageimage

avatar van ichi

ichi

Plot belooft wat... :d

avatar van Waku

Waku

Belachelijke film.

Waanzinnig slechte special effects.

Echt absurd verhaal.

Lachwekkende scenes die absoluut niet lachwekkend bedoeld zijn.

Theunissen

Deze film is te zien op MGM en hij is te omschrijven met 2 woorden namelijk "Dramatisch slecht". Meer woorden zijn er niet nodig voor deze film.

avatar van valerio2003

valerio2003

wel een geinige film,maar natuurlijk niet serieus nemen

avatar van SmuttWars

SmuttWars

ik hoop dat deze titel snel in geremasterde versie op de markt komt.

ik kan niet wachten!!!

avatar van zombie

zombie

Zone Troopers is één van die videobanden (samen met The Supernaturals en Bad Taste) die ik altijd links liet liggen in de videotheek, omdat de hoes er wat stupide uit ziet. Helaas kon ik het niet laten om mij alsnog aan deze film te wagen. Maar in tegenstelling tot Bad Taste was dit juist slechter dan ik kon vermoeden. De film volgt een aantal Amerikaanse soldaten die zich in vijandelijk gebied ophouden. Uiteindelijk treffen ze een nazi kampement bij een plastic UFO aan, maar als je al zover bent geraakt in deze film heb je een fiks aantal flauwe grappen te verduren gekregen. Het budget voor de special effects is waarschijnlijk opgegaan aan de sigaretten (onderdeel van een running gag).

Misschien leuk voor 12 jaar en jonger...

avatar van Aapje81

Aapje81

• 1903 berichten

Stompzinnige film met ontzettend goedkope effecten, een origineel maar stupide scenario en ook wel geschikt voor wat lachmomenten. Leuk dat de televisiezender AMC dit uitzendt maar goed is de film daarom nog lang niet.

Hele slechte cultfilm.

avatar van GrobbekuikenXL

GrobbekuikenXL

Totale onzin maar best grappig. Film neemt zichzelf ook niet serieus. De muziek is irritant en verder lijkt het op een aflevering van een sf serie uit de jaren 60 of 70.