Jack's Back (1988)

Thriller

geregisseerd door Rowdy Herrington
met James Spader, Cynthia Gibb en Jim Haynie

Een jonge dokter wordt verdacht van een serie van Jack de Ripper copycat moorden te hebben gepleegd. Maar als de dokter zelf vermoord wordt, claimt zijn tweelingbroer visies van de moordenaar te zien.

Leuke dubbeldrol van James Spader, leuke film. Gewoon leuk, aardig en kijkbaar: Leuk.

neo (crew)
Standaard verhaal wat door Spader toch nog redelijk uitpakt.
Van ''Rtl 5 door de weekse film'' kwaliteit waar ze toen bekend om stonden.

avatar van Filmkriebel
Deze DVD is oa op Amazon te vinden. De kwaliteit van het beeld is niet om over naar huis te schrijven. Het kon ook slechter..

Jack's Back DVD

Niet dat deze film zo bijzonder is. Deze spanningsloze thriller rond een Jack the Ripper copycat is een mislukking op bijna alle vlak. Het verhaal concentreert zich veel meer rond de dood van de tweelingbroer . Die flikken in de film zijn oliedom en je hebt vrij snel door hoe het allemaal in elkaar zit. Toch ligt het niet echt voor de hand wie nu de killer is maar. Tot slot vond ik de dubbelrol van Spader niet al te best.