D-Day the Sixth of June (1956)

Oorlog / Romantiek

geregisseerd door Henry Koster
met Robert Taylor, Richard Todd en Dana Wynter

In de dagen voor de invasie in Normandië ontwikkelt zich een romance tussen een Amerikaanse officier en een vrouw wier verloofde in Afrika vecht. Als deze laatste terugkeert, zijn de twee gedwongen hun relatie op te geven.

avatar van MiranLovertje
Waarom reageert niemand op deze film ???

avatar van dionj
MiranLovertje schreef:
Waarom reageert niemand op deze film ???

Omdat veel mensen deze film niet hebben gezien of kennen....
(net zoals mij dus) kwam er toevallig bij uit. Deze DVD is ook uit op DVD.

avatar van Jan met de pet
Zoetsappige film, bijna geen aktie........2,5

Veel romantiek maar weinig actie maar het kijken waard.

Eigenlijk is de titel van deze film een beetje misleidend.
D-Day heeft op zich weinig of niets met het verhaal van deze film te maken, een romantisch verhaal bovendien, met de oorlog op de achtergrond.
Maar het verhaal is wel goed, met prima vertolkingen.
Is dus zeker geen slechte film, maar wie actie verwacht is er wel aan voor de moeite.