Atomik Circus - Le Retour de James Bataille (2004)

Alternatieve titel: Return of James Battle, The

Frankrijk / Duitsland / Portugal
Avontuur / Komedie

geregisseerd door Didier Poiraud en Thierry Poiraud
met Vanessa Paradis, Jason Flemyng en Benoît Poelvoorde

James Bataille heeft genoeg van de gevangenis en ontsnapt. Hij besluit om zijn verloofde Concia, die countryzangeres wil worden, te zoeken. Maar jammer genoeg loopt niet alles zoals hij het gehoopt had...

Deze is volgens mij niet in de bioscoop geweest, wat enigzins wel opmerkelijk is!

Naar verhalen schijnt dit een geweldige film te zijn.
Ik wacht netjes de videotheek release af, en zorg dzsm dat ik deze film in huis heb.

ok ok

ik weet niet goed wat ik van deze film moet vinden. De eerste 5 kwartier heb je zoiets van hmmm waar kijk ik naar, ik ga stoppen wat een prut film. Totaal niet grappig en het gaat nergens over.
Maar daarna komt er een periode dat de film helemaal los gaat! Pure PULP! Pure PULP! De laatste 25 minuten maken de film helemaal goed. Toch weet ik niet wat ik er van moet vinden. Ik raad iederen em aan om te kijken, en te blijven kijken ook al zijn de eerste 5 kwartier prut.
Wat mij betreft hadden ze die PULP! uit de laatste 25 minuten meer mogen uitbuiten. Het blijft een aparte film, kijk em en oordeel zou ik zeggen.

toch nog 3,5 ster voor de laatste 25 minuten.

avatar van DwarreI
Pulp, dat is het goede woord inderdaad.