Moon over Miami (1941)

1 stem

Muziek / Komedie

geregisseerd door Walter Lang
met Don Ameche, Betty Grable en Robert Cummings

Drie zussen, Kay, Susan en Barbara krijgen een kleine erfenis, daar waar ze een grote hadden verwacht. Ze vertrekken uit hun suffe woonplaatsje in Texas om in Miami op rijke mannen te jagen. Susan en Barbara doen zich voor als bediendes van de 'rijke' Kay en al snel bevindt Kay zich in de belangstelling van twee knappe, rijke vrijgezellen. Dan ontstaan er problemen...

avatar van matthijs_013
Escapisme ten top. Een erg vrolijke en vlotte film met kleurrijke decors, waarmee bewezen wordt dat technicolor ook zo zijn voordelen heeft. Sommige liedjes vielen nog redelijk mee!