• 8.227.780 stemmen

Genre: Komedie

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Monty Banks

Met onder meer: George Formby, Florence Desmond en Howard Douglas

IMDb beoordeling: 6,5 (293)

Over No Limit

George Shuttleworth is er van overtuigd dat hij de Isle of Man races kan winnen. Tijdens de oefeningen breken de remmen van George's motor 'The Shuttleworth snap', die hij zelf heeft gemaakt. Hierdoor breekt hij het TT ronde record, en wordt terplekke een motor- ster. Terwijl de grote race nadert, realiseert George zich dat zijn jaloerse tegenstanders hem willen stoppen van deelname aan de Isle of Man races.

image

Bert Tyldesley

Mr Hardacre

avatar van frankenstein

frankenstein

Ook weer een leuke film.

Zie commentaar bij een van de andere films van hem.

Jammer genoeg uit de gratie geraakt voor het grotere publiek; maar voor mij niet minder vermakelijk om te zien.

avatar van Chainsaw

Chainsaw

Oubollige troep. Een oninteressant verhaal waarin een grote hoop kinderachtige grappen zijn verwerkt. Verder een hoop irritante personages en érg vervelende liedjes. Met name hoofdrolspeler Formby was stervens irritant en nergens ook maar een beetje grappig. Rommel van de bovenste plank, wat mij betreft.

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Oubollig idd. Maar wel leuk oubollig. Formby moet je nu eenmaal liggen, zo ben ik weer iets minder gecharmeerd van Harold Lloy, terwijl ik mensen om me heen heb zien dubbel liggen. Het is allemaal nogal hard gebeten door de tand des tijds. Maar evengoed nog redelijk te pruimen.