BattleQueen 2020 (2001)

Verenigde Staten / Canada
Sciencefiction / Actie

geregisseerd door Daniel D'Or
met Jeff Wincott, Julie Strain en Zehra Leverman

In 2020 wordt de aarde door de inslag van een asteroide getroffen door een nieuwe ijstijd en het handjevol overlevenden wordt onderdrukt door de Elite, een groep krijgsheren, onder leiding van Gayle, die de resterende bronnen in hun macht hebben. Het volk komt echter in opstand, waarbij Gayle een opmerkelijke rol speelt.

avatar van Noodless
Zo de eerste die hier bij deze film een bericht plaatst. Ik heb de film bekeken gezien de trashchallenge en zoals ik al vooropstelde is dit pure trash in de negatieve zin. Nu echt verrassend is dat ook niet en heb zeker al veel slechter gezien. Hier heb je nog wat vermaak met een seksbeluste dokter, Julie Strain die meermaals bloot te zien is en andere dames die naakt paraderen. Jammer dat de stoere Eva Nemeth alleen maar denkt aan vechten en sensueel uitdagen. want die mag er zijn. En eerlijk gezegd zit er toch nog wat verhaal in. 3/10