• 8.302.685 stemmen

Robotech: The Movie (1986)

Animatie / Sciencefiction | 87 minuten

Genre: Animatie / Sciencefiction

Alternatieve titel: Robotech: The Untold Story

Oorsprong: Japan / Verenigde Staten

Geregisseerd door: Noboru Ishiguro en Carl Macek

Met onder meer: Kerrigan Mahan, Iona Morris en Diane Michelle

IMDb beoordeling: 6,5 (422)

Plot Robotech: The Movie

"Mark held the key to Robotech. Unlocking its powers could save the world!"

In 1999 stort een buitenaards ruimteschip op aarde neer. De lading is uiterst kostbaar: de sleutel die de robottechnologie tot een onoverwinnelijk wapen maakt. Tien jaar later wordt de wereld opgeschrikt door een alles verwoestende aanval uit de ruimte. De aardse verdediging houdt stand. Nu, in 2027, is opnieuw een oorlogsvloot ruimteschepen onderweg. Ditmaal om de aarde voorgoed te vernietigen. De overmacht lijkt dit keer te groot...

Mark (stemrol)

Becky (stemrol)

Eve (stemrol)

Kelly (stemrol)

Rolf Emerson (stemrol)

Leonard (stemrol)

Robotech Master #1 (stemrol)

Stacy (stemrol)

(stemrol)

avatar van pascal83

pascal83

Ik twijfel licht aan de juistheid van het plot, het is simpelweg te lang geleden dat ik deze film heb gezien ... weet alleen nog wel dat de film heel erg tegen viel, vooral het einde was erg onbevredigend. Corrigeer dus gerust een eind weg, als het plot niet (helemaal) klopt.

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

pascal83 schreef:

Ik twijfel licht aan de juistheid van het plot, het is simpelweg te lang geleden dat ik deze film heb gezien ... Corrigeer dus gerust een eind weg, als het plot niet (helemaal) klopt.

Heb de VHS hier liggen. Zal ik doen.