Skeleton Man (2004)

Actie / Horror

geregisseerd door Johnny Martin
met Michael Rooker, Casper Van Dien en Sarah Ann Schultz

Wanneer verschillende commando's verdwijnen tijdens missies in de Appalachen besluit men een eliteteam te sturen om de zaak te onderzoeken. Ze stuiten er op een angstaanjagende dodelijke vijand.

Diesel
Michael Rooker, een van mijn favoriete acteurs, doet mee en dat is meteen de enige reden waarom ik de film wel ga zien.

Mister_Pink
Wat een fantastisch plot!

Diesel
Erg origineel ook.

een halfe ster maar zal niks aan zijn maar ik ga hem wel ff kijken

veendiek schreef:
een halfe ster maar zal niks aan zijn maar ik ga hem wel ff kijken

Hoe kan je nu sterren geven, als je hem nog niet gezien hebt?

avatar van De GeuS
Volgens mij had één iemand al een halve ster gegeven en ging ze af op zijn/haar beoordeling....

Ik heb hem net gezien. ik vond het een verschrikkelijke b-film, zo slecht geacteerd. Na het zien heb ik hem direkt maar in de prullebak gesmeten. lol. dus ook maar een halve ster.

avatar van henkula
ik heb wel moeten lachen, maar ik weet niet of dat de bedoeling was.

wat moet deze film voorstellen??
een lachfilm duhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ik geef hem 2 sterren alleen maar om dat michael rooker het hele geheel nog een heel klein beetje kan redden
ps casper van dien is dat niet die gozer wat lang geleden een grote ster zou worden, na zijn" glansrol" in een of andere film die (star)ship troopers heet???? nottttttttt

Wat een topper...4*

echt griezelig,de skeleton man wordt een idool,de nieuwe Freddy Krueger,ik kan niet wachten op skeleton man 2 !DE cultfilm van 2004,plezier gegarandeerd in dronken toestand !bijna even goed als La Vie Sexuelle de L'homme Invisible

OH MY GOD!

hehe, ik heb welgeteld de eerste 4 minuten gezien en toen wist ik al dat dit helemaal niks kon zijn.

Nu denk je, dat kan je pas beoordelen als je de hele film hebt bekeken. Nou, tjek hem zelf maar en je zult zien dat ik gelijk heb...;-)

achja ik vond hem wel lachen ,
en heb hem tot het einde gezien.
dus dat zegt ook wel weer wat,
en dat voor een horror film.

zal er een deel 2 komen hahahahahhahaha lol

Eigenlijk mag je een film niet beoordelen als je hem niet volledig hebt uitgekeken, maar langer dan 20 minuten hield ik het echt niet vol.

Zelden een film niet uitgekeken, maar hier kon ik niet anders. 0,5 enkel en alleen maar omdat ik geen 0 kan geven.

het is niet echt een goede film en ik had ook moeite om hem niet af te zetten. maar heb toch doorgekeken en ik moet zeggen dat het nog best wel aardig wordt als hij meer het einde naderd.

avatar van MASTERS
Ik durf hem niet te kijken
Klinkt te eng en heb mijn slaap nodig....

avatar van Vascago
Morgen op SciFi Channel. Helaas om 01.50 dus ik ben bang dat ik hem niet ga zien. Had wel zin om even te lachen/huilen om een vaag filmpje

angel-eyes18
Zwak aftreksel van Predator.

Prul

avatar van movie acteurs
Lachwekkend, dat lijkt me sowieso duidelijk. Gewoon een matig filmpje. Er zit zeker wel wat actie in zoals bijv. het einde daarom geef ik nog een 1,0.

avatar van evildead666
Trailer gezien en ziet er echt lachwekkend uit, daarom wil ik hem wel eens gaan zien.

avatar van snake shit
killwill schreef:
wat moet deze film voorstellen??
een lachfilm duhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
klopt helemaal

avatar van dutchtuga
De minste van alle 'Man' films. Skeleton Man is vooral inspiratieloos en kent een script dat van de hak op de tak springt en gewoon een grote rommel is. Hier valt werkelijk niets leuks aan te beleven. Trouwens nooit geweten dat bomen vonken afgeven wanneer erop geschoten wordt.