Doragon Bôru: Saikyô e no Michi (1996)

Alternatieve titels: Dragonball: 10th Anniversary Movie | Dragon Ball: The Path to Power | The Path to Ultimate Strength

Japan
Animatie / Actie

geregisseerd door Shigeyasu Yamauchi
met de stemmen van Masako Nozawa, Hiromi Tsuru en Naoki Tatsuta

Wanneer Goku Bulma ontmoet gaan zij samen de zeven legendarische Dragonballs zoeken. Tijdens deze reis krijgen zij met veel problemen te maken, onder andere met het Red Ribbon leger.

dinoman
ik ben hier een fan van

Ik niet.

Haha, mooi commentaar...

lowhusky
al deze films kan je gewoon op youtube vinden

kArIzMa_TuRk
ja idd lowhusky op www.youtube.com echt top toch

Dragonball draait om de jeugd van Goku op aarde
als je echt van vecht/actie houd verwijs ik je naar Z

hub_011
dragonball/z/gt het is voor mij allemaal top al is de ene serie wat minder als de ander.

avatar van Arbiter
Vermakelijke film ik was vroeger fan van DBZ.

avatar van PrinceVegeta
echt top, vooral de einde was mooi toen hij boos werd

avatar van Bura
Vermakelijke film, alleen jammer dat ze wéér het orginele verhaal op een andere manier verteld hebben. 3,5*

avatar van decicco
Dragon ball z blijft leuk om naar te kijken.

avatar van Ajax&Litmanen1
Tsja, wederom (diepe zucht) vertellen ze in een Dragonball film hoe het allemaal begon. Waarom? Daar heb je nou de hele serie voor gehad. Ik verwacht niet dat een film alles nog eens gaat herkauwen. En daarbij veranderen ze weer de nodige plotwendingen in de serie, waardoor het allemaal maar onlogisch wordt. Maar als ik dat even vergeet, dan is dit nog best een geinige film waar een hoop lui uit de serie gelukkig in mee doen. Wel jammer dat de Red Ribbon Army de vijand is. Die lui vond ik in de serie al vermoeiend.