• 8.602.963 stemmen

Navy Seals vs. Zombies (2015)

Actie / Horror | 97 minuten

• Google Play Bekijk via Google Play
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Navy Seals vs. Zombies

Een team van gespecialiseerde Navy Seals krijgt de slag van hun leven als het oog in oog komt te staan met de ondoden. Nadat zich een dodelijke uitbraak voordoet in New Orleans, moeten de Seals vechten voor hun leven, en de stad, tegen een leger van zombies.

imageimageimage

Lt. Pete Cunnigham

Commander Sheer

Vice President Bentley

CIA Agent Stacy Thomas

AJ Prescott

avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

Leuke poging, maar niet al te geslaagd. Rechttoe, rechtaan actie dat nooit echt boeiend weet te worden. Anderzijds is het allemaal best te kijken en zag het er visueel nog wel acceptabel uit. Geinig voor de fans van de zoveelste zombiefilm.

avatar van Kondoro

Kondoro

Tja, typisch Amerikaanse productie en vooral een erg doorsnee en clichématig zombieverhaal waarvan ik toch inderdaad ook mag opmerken dat het er visueel zeker niet slecht uit. Echter pakte de film mij nergens aangezien het nogal op de bekende weg is deze film. We kennen het allemaal wel zoals ze deze film brengen, lekker onnozel zombies afknallen zonder er echt van op te kijken. Er was echter geen spanning te vinden en de film werd na een tijdje nogal eentonig en wat saaier waardoor het nog best lang aanvoelde voordat de film eens een keer bij zijn eind kwam. Ach, het is allemaal op b-niveau dus héél streng wil ik er niet voor zijn, ik wist immers waar ik aan begon toen ik de film aanzette dus echt afstraffen ga ik het niet doen. Ik kan alle slechte dingen wel opnoemen maar dan hebben we straks een hele was lijst, daar heb ik nu geen zin in. Zoals ik al zei, leuk om eens te zien zeker als je fan bent van zombies maar nergens is het speciaal.

avatar van Elchapo

Elchapo

• 1925 stemmen

Maar maar maar?‍♂️

avatar van Dennisj

Dennisj

Een simpele zombie shooter. De personages in de film zijn stuk voor stuk oninteressant waardoor het moeilijk is om de aandacht erbij te houden. Je weet van tevoren door de titel ook wel dat het een b-film is. Wat in principe niet uitmaakt alleen kan ik het niet hoger dan een 1,5 geven want had erg veel moeite om mijn ogen open te houden.

avatar van Rodger

Rodger

pfffff,.... deze is slecht...

0.5

avatar van XanderJ

XanderJ

Alleen al bij het lezen van de titel...........