ad

Horror | 90 minuten

Genre: Horror

Geregisseerd door: Don Keeslar

Met onder meer: Gloria DeHaven, Aldo Ray en Marshall Thompson

IMDb beoordeling: 3,0 (490)

Releasedatum: 1 mei 1979

Over Bog

"Bog... A Creature From The Glacial Age Awakens To Kill... Kill... And Kill Again!"

Een eeuwenoud gemuteerd vismonster ontwaakt, nadat een visser met dynamiet hoopte makkelijk vis te vangen. Al snel is het monster de visserspopulatie aan het uitmoorden. Een wetenschapper en de sheriff proberen het monster te doden voordat er nog meer slachtoffers vallen.

image

Deputy Jensen

Wallace Fry

avatar van Lui

Lui (crew films)

Die dvd heb ik ook, maar ik raad iedereen af die te kopen want de kwaliteit is echt enorm slecht! De film zelf is nogal saai, slecht gefilmd en niet bijzonder. Het monster ziet er niet uit en is gewoon iemand in een zelfgemaakt pak van papier-maché.

Het echte jaren '80 sfeertje is echter wel aanwezig!