Agent of Influence (2002)

Canada
Misdaad / Drama

geregisseerd door Michel Poulette
met Christopher Plummer, Marina Orsini en Ted Whittall

De voormalige Canadese ambassadeur in Moskou wordt gekidnapt en vastgehouden in een hotel voor ondervraging. Zijn latere dood wordt omgeven door mysterieuze omstandigheden.

avatar van winkelblah
Hmm... die man op de poster komt me erg bekend voor, heeft volgens mij een keer een rolletje gehad in "Inspector Morse" of "A touch of Forst", maar ik kan me natuurlijk vergissen.

Dat is Christopher Plummer, gewoon een heel bekende acteur! (A Beautiful Mind, The Insider, Twelve Monkeys).
In deze film speelt hij een homosexuele diplomaat die men liever kwijt is dan rijk.
Plummer speelt een hele goede rol, en het verhaal is interessant. Helaas is de films soms wat saai.

avatar van Richard1189
Gezien het beperkt aantal lokaties en de magere hoeveelheid actie kan het zo als toneelstuk opgevoerd worden.