Tribulation (2000)

Canada
Thriller / Sciencefiction

geregisseerd door André van Heerden
met Margot Kidder, Garry Busey en Howie Mandel

Het leven van rechercheur Tom Canboro verandert in één nacht dramatisch. Hij raakt verstrikt in een geheime groepering met angstaanjagende duivelse machten, die zich tegen hem en zijn gezin richten. Maar voordat hij hen kan waarschuwen, botst Tom frontaal tegen een vrachtwagen... Na jaren in coma ontwaakt hij in een ziekenhuis. Niets is meer wat het was en de schokkende waarheid dringt tot Tom door: de Bijbelse profetie is uitgekomen. Miljoenen mensen zijn verdwenen, en de overgeblevenen herinneren zich niet eens dat zij bestaan. Het teken van het beest is overal.

Aardige filmpje. Ze hebben volgens mij geprobeerd hoe Uur/Dag Des Oordeels zou kunnen uitzien. 2,5 *

Beetje goedkope/rare film, maar hij had zo zijn momenten. Gary Busey vond ik na zijn rol in silver bullet al een charismatisch acteur **1/5

Ik vond het een rare film met een stom verhaal. Al dat gedoe over god en de duivel bah. Ik houd niet van zulke films. Ik vond het ook vreemd om Garry Bussy in zo rol te zien. Hij is toch meestal een slechterik in de films die ik gezien heb van hem. Beeld van de film was wel redelijk en het geluid ook maar ik kom echt niet verder dan 2*.

toch niet zo erg vond het wel spannend
het verhaal was wel ingewikkeld maar tog 3sterren

Haalt mijn gedacht hoe ik er over nadenk helemaal weg! Die witte achtergrond is echt so amateur! Komt vast door het budget. had een goede film kunnen worden, heeft af en toe wel zijn momenten(zoals lennert zij).
Ze maken het verhaal ook te ingewikkeld!
2 sterren

avatar van Dooz
Vond het een waardeloze film, jammer dat ik geen 0 kan stemmen !
Goedkoop gefilmd, slechte acteurs. Zitten veel foutjes in de film.
Onderwerp wat me normaal aantrekt, maar hier zeer slecht uitgewerkt.
Mijn mening dan hé....

avatar van knusse stoel
Niet zo negatief allemaal, ok, het was geen super film maar om nu meteen te zeggen dat het slecht was? Nee, er zat wel voldoende spanning in om de aandacht erbij te houden. Ondanks de kritiek van "Schiedammer", vonden wij het verhaal over het geloof en de duivel wel leuk.
Van ons dus een goede 2,5 sterren.