Tomcats (2001)

geregisseerd door Gregory Poirier
met Jerry O'Connell, Shannon Elizabeth en Jake Busey

Zeven jaar geleden heeft een groep vrienden een weddenschap afgesloten: degene die het laatst vrijgezel blijft, krijgt een berg geld van de rest. Nadat hij meer dan $50000 heeft verloren in Las Vegas is het voor Michael Delaney noodzaak om zijn vriend Kyle te laten trouwen. Want dan wint hij het geld en kan hij zijn schuld aflossen. Echter het moet binnen één maand gebeuren.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Erg slechte film. Verhaal gaat nergens over, maar dat hoeft natuurlijk niet uit te maken als de film grappig is. Dat is deze dus niet. Er wordt geprobeerd met een paar sexgrappen te scoren, maar het is gewoon totaal niet leuk. Een flauwe M:I 2 persiflage halverwege was voor mij helemaal de druppel. Niet kijken deze film: 1 ster, omdat er op de aftiteling wat leuke bloopers zitten.

Naja zien we maar weer dat smaken heel erg verschillen 8P............ok maar dat wisten wij al he Jordy. Ik vond de film dus wel lache en ik moet toe geven de bloopers waren ook echt lache ja nou ja ik geef hem 3 sterren!!

wel aardig..2,5 sterren
de bloopers waren idd erg leuk

avatar van tovenaar
dit hebben we nou onderhand allemaal wel gezien he....

ze hadden beter 90 minuten met die bloopers vol kunnen stoppen!

avatar van WB
WB
Eerlijk gezegd vond ik et wel een grappig film! Haalt et niveau van de American Pie-reeks niet, maar om zo es te kijken op een stormachtige zondagavond, is goed te doen! Vond Shannon Elizabeth niet de geschikte persoon voor de rol, maar al met al toch een grappige film! 3,5 sterren...

avatar van sn@ke
American Pie - achtige film maar dan met soms nog flauwere moppen. Film is best grappig op z'n momenten : erg flauwe sexhumor , wat flauwe parodies op films en een flutverhaal maar o zo vermakelijk.

6,5/10

Justice4All
Film slaat nergens op, maar ik heb wel "erg" kunnen lachen

Deze film is laggen . Beetje in de stijl van De American Pie reeks. Alleen gaat het hier nog iets verder. Toppie !!!

Het is een leuke poster, waardoor ik dacht hem te gaan kijken:)
maar hij viel jammergenoeg erg tegen.. en humor was ook nergens te bekennen.
Was beetje flut verhaal, en matig acteerwerk... Ik kijk graag American Pie alike movies.. maar dat moet er wel sex inzitten en je moet kunnen lachen

Ik had veel meer van deze film verwacht. Heel wat goede, maar helaas mislukte pogingen om grappig te doen. Het enige waarmee ik heb kunnen lachen is de laatste blooper.. Het acteerwerk is ook nie zo goed.
*1/2

Mwaah, ook meer van verwacht, was denk ik 3 maanden geleden ofzo op tv hé? Heb toen gekeken.
Vond het zelf niet echt grappig..:s Behalve die keer met die geile oma en bibliothecaresse:p
Anders is dit zowat een een malige minfilmpje...

BlueSword
opzicch wel een geinig filmpje, zaten aantal goeie grappen in, maar meer grappen waar je een glimlach bij krijgt.
ik heb me toch wel vermaakt en die shannon is echt mooi.

slechte film maar shannon is lekker

Brrrr.... wat bij American Pie werkt aan platte humor is bij deze film echt niet grappig....

avatar van Tsolodimos
Ik ben het niet eens met de slechte kritiek: ik heb deze film net op tv gezien samen met mijn huisgenoten en we hebben ons prima vermaakt. Dat is toch ook de bedoeling van deze film? Of zijn er hier soms mensen die menen dat het de bedoeling was om een diepgaande film te maken?
De humor was redelijk tot goed en de film verveelde niet. Conclusie: prima film om de avond mee door te komen samen met je vrienden!
4 sterren.

avatar van Demoniac
Het verhaal is inderdaad niet veel soeps. Het eerste half uur vond ik trouwens wel erg zwak. Ik dacht er zelfs aan om hem af te zetten. Maargoed, niet gedaan en het werd daarna ook leuker. Toch nog wel redelijk vermaakt. Een hoop mooie vrouwen helpt natuurlijk ook om het kijkplezier te verhogen haha.

Vandernagel
Een soort American Pie gezien het hoge gehalte aan sexgrappen. De film neemt zichzelf gelukkig niet serieus en de cast gelukkig ook niet, behalve Shannon Elizabeth. Die 'acteert' te serieus en past dan ook niet in de film. Voor de rest een niemendalletje.

2,0 sterren

avatar van DragQueen
Een matige komedie, die maar soms zijn grappige momentjes heeft. verder is de humor vrij flauw te noemen, en is het verhaaltje ook niet veel soeps. met het acteerwerk zat het verder wel prima. een lekker dier als shannon elizabeth verhoogd daarlangs wel het kijkplezier natuurlijk. over het algemeen gezien weer zo'n 13 in een dozijn komedie. 2 sterren.

avatar van filmfilmfilm
leuke film! vond de grappen leuk en om naar shannon te kijken is ook altijd weer plezierig!

avatar van Spetie
Tegenvallende komedie, met een op papier nog wel aardig verhaal, dat echter niet al te leuk is uitgewerkt. Eigenlijk is het in feite de zoveelste film die probeert mee te liften op het succes van American Pie destijds. De humor is deze film is over het geheel erg flauw en er zitten weinig geslaagde grappen in, waardoor de film als geheel niet echt grappig wil overkomen. Het acteerwerk is niet geweldig, maar gelukkig zit er wel behoorlijk wat vrouwelijk schoon in de film. Niet dat dit de film red, maar het zorgt er wel voor dat er tenminste nog een reden is om deze film uit te kijken.

avatar van moviemafketel
Leuk genoeg om uit te kijken, maar daar is ook alles wel mee gezegd. Elizabeth zorgt voor de broodnodige eyecandy. Er zijn wel een aantal komische scenes, zoals de scene in het ziekenhuis en de bal die meegenomen moet worden als souvenir. Die scene leek erg op een scene die ook in Scrubs zou kunnen voorkomen. Ook de droogheid waarmee alle spullen dagelijks worden ingenomen van Delaney. "Mag ik een sleutel van je appartement?" Haha, ja droog. Ook de scene op de golfbaan en dat vrouwtje dat overreden wordt door het golfkarretje vond ik vermakelijk. Overall net een kleine voldoende.

Super filmpke, meermaals goed kunnen lachen, feel good movie, wat schoo vrouwen ook, goeie acteurs. Ik heb uiteraard nog betere komedies gezien maar ik vond em heel goed, heel vermakelijk deze film.
Soms vraag ik me af wat men moet doen om nog wat leuks in te steken? De beste grappen zijn al vertoond en gevonden dusja.....Geen enkele komedie zal niet goed genoeg meer zijn dan?

Dick2008
Aanvankelijk begint het tamelijk flauw, met een cliché-uitgangspunt. Met weddenschappen dat hebben we toch wel vaker gezien. Zodra Jerry O'Connell als Michael Delany, geld verliest in het casino wordt het toch wel een leuke film. Het sterkste zijn de visuele, niet zulke voorspelbare grappen, die verspreid over de film met regelmaat te zien zijn, vooral na de helft. Goed gemaakt op dit punt, want er zitten toch een aantal zeer goede grappen in. Het tempo is verder ook prima, want dat vind ik vaak wel een nadeel bij die American Pie-films, waar ze zo lang blijven hangen rond één grap. Bij aanvang niet verwacht maar uiteindelijk is het toch nog een leuke film geworden. Naast O'Connell ook een grappige rol van Shannon Elizabeth. 3.0 / 4.0

avatar van Daan258
Zeer saaie en slechte comedy.
Bij de eerste 15 min heb ik nog best kunnen lachen maar de rest van de film was vreselijk.
Niet grappig, dom verhaal en matig acteerwerk.