Reform School Girl (1994)

geregisseerd door Jonathan Kaplan
met Aimee Graham, Teresa DiSpina en Matt LeBlanc

Donna wordt verliefd op de aantrekkelijke Vince, een kleine crimineel. Zij weet echter bijna niets over zijn misdrijven en wanneer ze op een dag tegengehouden wordt door de politie blijkt de wagen waarmee ze rijdt gestolen te zijn. Uit angst voor Vince weigert ze in de rechtbank zijn naam te noemen, waarop ze in een correctie-instituut belandt. Het is een harde instelling en Donna is te eigenwijs om volledig in de pas te lopen, zodat ze nog meer in de problemen komt.

avatar van U-96
Ik vond 'm niet goed.. Beetje mager akteerwerk van Aimee Graham (Donna).. Het verhaal begon wel redelijk plakkend zegmaar,, dat je gewoon wil blijven kieken, maar daarna zakte het steeds verder af.. Vooral dat laatste gedeelte met die renwedstrijd was gewoon waterig in vergelijking met de rest van de film.. Volgens mij was 't beeld dat de film de kiekers gaf ook niet helemaal correct.. In van die meidenhuizen ofzo, krijg je volgens mij meestal van die groepen (gangs) die dan tegen elkaar gaan vitten enzo.. Ik kan 't mishebben..

Hoger dan *1.0* kan ik helaas niet komen..