ad

Genre: Horror / Actie

Alternatieve titel: Scarecrow: Resurrection

Geregisseerd door: David Michael Latt

Met onder meer: Tony Todd, Nicole Kingston, David Castro

IMDb beoordeling: 2,5 (784)

Releasedatum: 12 augustus 2003

Over Scarecrow Slayer

"He Cuts to the Chase."

Een jonge student komt tijdens een grap om het leven. Hij komt echter na een tijdje terug tot leven als een demonische vogelverschrikker en neemt op bloederige wijze wraak...

avatar van Chainsaw

Chainsaw

Een vervolg op een film, die al grandioos slecht was, dat kan niet veel goeds betekenen. Zal me benieuwen of de film het trieste niveau van de eerste film weet te halen of misschien zelfs overtreffen. Zou een hele prestatie zijn in ieder geval. Wat Tony Todd trouwens in zo'n film te zoeken heeft, mag Joost weten.

avatar van Diesel

Diesel

Chainsaw schreef:

Wat Tony Todd trouwens in zo'n film te zoeken heeft, mag Joost weten.

Tony Todd is een vaste B-acteur, dus wat bedoel je precies?

avatar van Chainsaw

Chainsaw

Nou, ik ken Todd toch eigenlijk van de betere horrorfilms. Leuke bijrollen in films als Final Destination of Wishmaster, een indrukwekkende hoofdrol in Night of the Living Dead en een geweldige rol als Candyman in de gelijknamige horrorreeks. Jammer dus dat hij zijn tijd verdoet aan dit soort rommel.

TVGids

Oh god nee hé. Deel 1 was al niks laat staan deze. Waarom maken ze in godsnaam van zo'n B film een vervolg.

avatar van moviefreak#1

moviefreak#1

Zonder enige twijfel de nieuwe nummer 1 in mijn lijstje van slechtste films van het jaar en ook gelijk in een top 3 notering bij de slechtste films allertijden. Wat een ongelofelijke rommel is dit, nou je moet het zien om te geloven en zelfs dan nog niet

avatar van Linn

Linn

*Rent gillend weg* waarom maken ze van zo'n flop een sequel?...De videotheekmedewerker zal me dit keer niet uit gaan lachen..Hier ga ik geen geld aan uitgeven!

avatar van xangadix

xangadix

Als zoiets als dit voor de gein wordt gemaakt kan je het nog enigzins waarderen. Maar in de 'Behind the scenes' op de dvd (€1,-) zie je dat iedereen het werk volstrekt serieus. De film is dramatisch slecht.

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Die eerste film was al 10keer niks, zal dit ook wel weer een grote flop zijn..

Hoe halen ze het dan ook in hun hoofd een sequel te maken van een film die bagger is

...zonde van je tijd&geld

avatar van Phantasm

Phantasm

Hier wordt je ook niet koud of warm van, oh, wat slecht, gauw vergeten.