Dum Laga Ke Haisha (2015)

India
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Sharat Katariya
met Sanjay Mishra, Ayushmann Khurrana en Kumar Sanu

Het zijn de 90er jaren, hij is een verlegen muziekfanaat met een winkeltje in cassettes in Haridwar. Zij houdt van dansen op de muziek die op haar eigen huwelijk wordt gespeeld. Hij heeft nachtmerries dat hij het slecht zal doen bij zijn examen Engels. Zij staat op het punt een plek te veroveren als lerares. Maar nu zijn ze getrouwd en men verwacht dat ze hun leven zullen delen. En dat blijkt niet eenvoudig te zijn.