Vice Versa (1988)

geregisseerd door Brian Gilbert
met Judge Reinhold, Fred Savage en Swoosie Kurtz

Marshall is gescheiden en vader van Charlie. Na een reis in het buitenland komt Marshall in het bezit van een vreemd doodshoofd dat bepaalde krachten bezit. Als Marshall en z'n zoon Charlie wensen dat ze elkaars leeftijd willen zijn, wisselen ze van lichaam.

FisherKing
Vele malen slechter dan een film als bv Big.

damon
een feel good movie met een paar leuke grappen
zeker de moeite waard

big en vice versa komen opvallend genoeg ook uit hetzelfde jaar

T®inity
Zeker niet slecht. 3*

avatar van Epitaph
Enig pluspunt is het optreden van de metalband Malice.

avatar van hannes64
Leuke oldie ( Nou ja, oldie ), met een goeie Savage en Reinhold.
Dit was 1 van de vele "bodyswapmovies"zoals BIG, 18 AGAIN en anderen.
Goeie komedie, maar BIG was de eerste en de beste.

avatar van Flipman
Ik geef hem nu tweeënhalve punt,maar als ik hem opnieuw zou zien gaat die waardering denk ik drastisch omlaag. Toen ik hem zag op -om en nabij- tienjarige leeftijd vond ik hem leuk.

avatar van Mescaline
Geinig filmpje maar het mag duidelijk zijn dat 18 Again met een zelfde soort plot een stuk leuker is uitgewerkt, in mijn bescheiden mening natuurlijk!
Vice Versa heeft zeker zijn momenten, zelfs een bizarre scene waar de vriendin van de vader op het punt staat de zoon te zoenen. Only in the 80s?

Vice Versa is in ieder geval vermakelijk genoeg om mee te pakken.