ad

Geregisseerd door: Armyan Bernstein

Met onder meer: Martin Short, Annette O'Toole en Paul Reiser

Releasedatum: 13 december 1987

Over Cross My Heart

"A COMEDY YOU CAN STILL RESPECT IN THE MORNING"

De twee zijn al een paar keer uitgeweest en met seks voor de boeg zijn ze niet helemaal eerlijk met elkaar geweest. Zij heeft een kind, hij geen baan meer. Hun derde afspraakje gaan ze in een mooie auto (van een vriend) naar een mooi appartement (van dezelfde vriend). Deze liefdesweg gaat niet helemaal over haar hart.

image

avatar van Mescaline

Mescaline (moderator films)

Beter dan verwacht, vooral Annette O'Toole steelt met haar naturelle en sexy uitstraling de show maar het was vooral de chemie die zij met Martin Short had wat deze film liet werken.

De ongemakkelijke sfeer kwam goed op mij over en gelukkig was er heel weinig over acting bij, iets waar ik in het begin nog wel even bang voor was.

Heel vaak voelen filmpjes zoals dit wat geforceerd aan, vaak door een slechte of ontbrekende chemie tussen de 2 hoofdrolspelers wat hier gelukkig alles behalve het geval was.

Het einde is natuurlijk een tikkeltje cliché en voorspelbaar maarja, ik vind niet dat je daar een film zoals dit te hard voor moet straffen..

Leuk kijkvoer!