They All Laughed (1981)

geregisseerd door Peter Bogdanovich
met Audrey Hepburn, Ben Gazzara en Patti Hansen

John Russo en Charles Rutledge zijn privé-detectives en ze krijgen de opdracht om twee vrouwen te volgen om te zien of de vrouwen niet vreemd gaan. Eén van de detectives is zeer gecharmeerd van zijn doelwit, en laat zich te snel dichtbij komen. Hij is zelfs van plan om bepaalde romantische ontmoetingen van de vrouw uit de rapportage te laten. Ook de andere detective komt steeds dichter bij zijn doelwit en krijgt meer gevoelens voor haar.

avatar van speedy23
Een vreemde cocktail van humor, drama en sentiment. Comeback voor Audrey Hepburn en de eerste belangrijke rol voor Dorothy Stratten (die nog voor de release van de film zou worden vermoord). De werkelijke hoofdrolspeler is echter de stad New York, die zelden zo mooi, enerverend en tegelijk afstotelijk in beeld werd gebracht...

kappeuter (moderator)
Deze vrij onbekende Bogdanovich staat in Tarantino's Top 12

kappeuter (moderator)
Woensdag 9 januari te zien in EYE.

avatar van Mochizuki Rokuro
kappeuter schreef:
Woensdag 9 januari te zien in EYE.

OK, had ik gemist. Bedankt voor de tip. Kijken of het past in de agenda.

Ben Gazzara altijd leuk, Audrey ook - al doet het gemiddelde niet veel vermoeden.

Is het in een speciaal kader? edit: ah, in het kader van Taratino's favorieten. Dan is zijn smaak in elk geval consistent (zie jouw bericht uit 2009) - Foxy Brown was me wel opgevallen, komt ook twee keer.