ad
  • 8.183.230 stemmen

Killjoy 2: Deliverance from Evil (2002)

Horror / Mystery | 77 minuten

Genre: Horror / Mystery

Geregisseerd door: Tammi Sutton

Met onder meer: Trent Haaga en Debbie Rochon

IMDb beoordeling: 3,1 (931)

Over Killjoy 2: Deliverance from Evil

"He's Back... For Seconds"

Wanneer een groep jongeren en hun begeleiders op weg zijn naar een opvangtehuis om het te renoveren, hebben ze buspech. Terwijl ze op zoek zijn naar een telefoon, wordt één van de tieners doodgeschoten. De rest kan zich verschuilen bij een voodoopriesteres. Ze proberen hun doodgeschoten vriend te redden door middel van een voodooritueel, maar ze ontwaken per ongeluk de boosaardige geest van de moordende clown Killjoy...

image

bfilm

Nog minder dan deel 1

avatar van Sanne85

Sanne85

NOG slechter dan deel 1... Dat dat mogelijk is... Niet te geloven. Om te janken.

avatar van Dragon

Dragon

Ik vond deze iets "beter" dan het origineel. Alleszins betere locaties en iets meer verhaal volgens mij. Wat niet wegneemt dat dit nog steeds een slechte film is. *1/2

avatar van meyerke

meyerke

was dit ne horror of nen komedie? acteerprestaties? heb met moeite acteurs gezien

slechte film, vond hem eiglijk om te lachen...

1* voor de moeite

avatar van Soeperman87

Soeperman87

bfilm schreef:

Nog minder dan deel 1

Is dat werkelijk mogelijk?

Roseicollis

hehe hoorde dat deze beter is dan IT

avatar van Die Hard,Willis

Die Hard,Willis

Bah bah wat een troep is dit toch!Slecht acteerwerk,slechte irriterende cast en een heel erg slecht verhaal..

Heel erg dom..

zegt 1 euro en 45 cent bij de kruidvat

niet al meer dan genoeg

ZIGGQ

horror leek me eerder een komedie en dan nog es een behoorlijk slechte !

avatar van DonLeone

DonLeone

ik heb Killjoy 1 nooit gezien, dus het beloofde weer wat

moordende clowns, angstaanjagend maar leuk

dan ook jammer dat het verhaal bestaat uit veel onvolledige bullshit

de film probeert duidelijk cool te zijn, maar slaagt daar geen moment in

als je kickt op slechte films, mag deze zeker niet overgeslagen worden

acteerprestaties zoals ik ook kan uitvoeren als ik onder de douche sta en jeuk heb op mijn rug maar er net niet bij kan

de personages zijn even boeiend als twee konijnen die elkaar een tongzoen draaien

het duurt veel te lang voordat het zogezegd angstaanjagend wordt, en het geheel is even angstaanjagend als een pornofilm met oudjes

de film bevat veel te veel gebabbel, en gebabbel in horrorfilms is saai

ik kijk geen horrorfilm om mensen te horen praten

40 minuten na het begin verschijnt die stomme clown eindelijk, bewegend als een hyperactief kind van 4 jaar

ook wat de clown zegt, is even ingenieus gevonden als het kreunen aan een telefoon

duidelijk een joker-would be... not!

deze film nodigt mij niet uit om het voorgaande deel te zien, en in zekere zin ben ik daar dankbaar voor, kan ik weer wat tijd van mijn leven beter besteden dan het kijken naar een bloedgeile clown

de clown is niet eng, maar enerverend, en het einde van deze film ook

waarom maakte men eigenlijk een vervolg, als deel 1 al zo slecht bleek te zijn volgens de critici?

nee deze film verdient geen kritiek, deze film verdient de beerput van slechte films

avatar van PascaL

PascaL

Dragon schreef:

Was wel beter ja.... maar dat was ook niet zo moeilijk

avatar van Erick1985

Erick1985

wat een in en in trieste troep is dit zeg... heb het na een halfuurtje afgezet. Om te HUILEN zo walgelijk dit. Een goedkopere productie dan deze onzin bestaat er volgens mij niet... Ik ga er niet eens op stemmen.

avatar van juhnzun

juhnzun

Horror / Mystery

Drama / Bullshit hoort de juiste titel tezijn voor deze 5 cent film

avatar van misterdhdh

misterdhdh

deel 1 niet gezien, gelukkig misschien want topfilms zijn dit niet. had eigenlijk wel nog slechter verwacht, raar maar waar. slechte ondertiteling, muziek en een te brave clown. wanneer de clown er enger zou uit zien, zou dit al een leukere film zijn. zeer matig geacteerd, weinig soeps, weinig verhaal, geen leuke moorden, geen leuke dialogen

geen goede dingen bij deze film, maar heb nog slechtere films gezien

ik zou zeggen na drie films over killjoy ermee te stoppen, wie kijkt er nog naar?

1/5

avatar van Richard_Voorhees

Richard_Voorhees

Iets vermakelijker dan het eerste deel, maar het scheelt niet veel. Het acteerwerk is nog steeds ver beneden de maat, maar de gebruikte muziek is naar mijn mening iets beter (in het origineel leek het soms wel muziek uit een slechte pornofilm). Ook is Killjoy zelf in deze niet zo verschrikkelijk irritant als in de voorganger.

avatar van Phantasm

Phantasm

Deze was heel wat slechter dan zijn voorganger, gauw vergeten.

avatar van Boeikens

Boeikens

Wat voor prul!

Echt niets positief op aan te merken.

Een halfje omdat hij gelukkig maar een uurtje duurt.