Street (2015)

Actie

geregisseerd door Bradford May
met Beau Casper Smart, Mark Ryan en Kate Miner

Remo Street is een jonge vechter uit een wereld waar niets gemakkelijk gaat. Wanneer hij de kans krijgt met een coach van wereldklasse te trainen, zal hij een keuze moeten maken. De lange, moeizame weg naar eer en glorie nemen of bezwijken voor een toekomst als kooivechter voor de Russische maffia.

avatar van Kondoro0614
Ben benieuwd

avatar van Brabants
Rocky-type liefdesverhaal wat voor een B-film nog niet eens zo slecht was. Toch was het plot behoorlijk doordrenkt met clichés en nogal ongeloofwaardig van aard. Verwacht dan verder ook niets hoogstaands, dan zal het ook niet gauw teleurstellen.

avatar van Pazmaster
Dat dit een B film zou zijn met een slap verhaal en slecht acteerwerk had ik wel verwacht maar met bekende ufc / bellator vechters Matt Mitrione, Uriah Hall, Frank Trigg, Jay Hieron en Emanual Newton had ik gehoopt wat mooie gevechten te zien. Helaas zijn ook de gevechten niet best, sterker nog, het ziet er niet uit! Het wordt snel afgeraffeld en bovendien niet goed in beeld gebracht, dat is echt funest voor een film als dit want dat is juist de enige reden waarom je hier naar kijkt. Tja, en dan blijft er eigenlijk weinig van over.

Wat pazmaster zegt...met de nadruk op de slecht in beeld (en geluid) gebrachte vechtscenes !

avatar van TronMan
Met name de (vrij korte) gevechten zijn zeer slecht in beeld gebracht. Dat samen met het waardeloze geluid wat daar onder gemonteerd is, doen je verlangen naar beter werk, zoals de Undisputed serie's of Kickboxer film's.

Idd, wat een geluid...? maar wat mij ook opviel is dat ze bij ongeveer 1:06.01 de soundtrack gebruiken van skyfall?. Misschien dat niemand dat heeft gemerkt, maar ik herkende het meteen. ?