Sol de Otoño (1996)

Argentinië
Drama / Komedie

geregisseerd door Eduardo Mignogna
met Norma Aleandro, Federico Luppi en Jorge Luz

Alleenstaande Clara plaatst een contactadvertentie op zoek naar de ideale joodse man. Niet dat zij zich wil storten in het liefdesleven. Ze zoekt iemand die zich kan voordoen als haar vriend. Ze heeft namelijk haar broer voorgelogen dat zij een langdurige relatie heeft met een gerespecteerde joodse zielsverwant. En laat die broer nou net van plan zijn om op bezoek te komen. De charmante Raul blijkt helemaal niet joods maar wil het spel best meespelen. Hoelang het bij spel blijft is echter de vraag...

avatar van Wolverine
mmm 8,3 op imdb en 5,99 euro bij FRS. Binnenkort dus een eerste stem van mij te verwachten.

avatar van JDSsmetje
We wachten...