Western (1997)

Frankrijk
Komedie / Roadmovie

geregisseerd door Manuel Poirier
met Sergi López, Sacha Bourdo en Élisabeth Vitali

Roadmovie over de Spanjaard Paco Cazale (Sergi López) en de Rus Nino (Sacha Bourdo) die drie weken liftend doorbrengen in Bretagne en voortdurend in bizarre situaties met vrouwen belanden. Zonder duidelijk verhaallijn kabbelt het verhaal rustig voort met als enig houvast het vinden van een vrouw voor Nino.

kappeuter (moderator)
Leuke film. Wel een beetje lang. Sergi Lopez speelt er in mee, dat is Harry uit Harry, Un Ami Qui Vous Veut Bien (2000).

jaaa, ben ik ook geweest, in 1998 op het filmfestival dus....weer zo 1, koele stad toch he, rotterdam. ik ben er toen alleen heen gegaan en ik vond het een fijne film met leuke acteurs. leuk dat je m erbij hebt gezet. 4 sterren.

avatar van narva77
Deze gaat toch over die Bask en die Rus?
Leuk als ze op een gegeven moment een enquete gaan houden in zo'n Bretons dorp, om zodoende een leuke vrouw te vinden

kappeuter (moderator)
Ja, dat is deze film! Ik zou de film nog wel eens willen zien. Is wel een tweede keer kijken waard.

avatar van narva77
Wachten tot ie weer op NL3 komt. Heb daar zoveel (Franse) films gezien, sommige waarvan ik de titel niet eens meer weet

kappeuter (moderator)
Of huren, zoals ik heb gedaan. Hulde aan het label Homescreen.