• 8.353.971 stemmen

Oorspronkelijke taal: Frans

Releasedatum: 12 maart 1998

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Western

Roadmovie over de Spanjaard Paco Cazale (Sergi López) en de Rus Nino (Sacha Bourdo) die drie weken liftend doorbrengen in Bretagne en voortdurend in bizarre situaties met vrouwen belanden. Zonder duidelijk verhaallijn kabbelt het verhaal rustig voort met als enig houvast het vinden van een vrouw voor Nino.

kappeuter (crew films)

Leuke film. Wel een beetje lang. Sergi Lopez speelt er in mee, dat is Harry uit Harry, Un Ami Qui Vous Veut Bien (2000).

avatar van troy31

troy31

jaaa, ben ik ook geweest, in 1998 op het filmfestival dus....weer zo 1, koele stad toch he, rotterdam. ik ben er toen alleen heen gegaan en ik vond het een fijne film met leuke acteurs. leuk dat je m erbij hebt gezet. 4 sterren.

avatar van narva77

narva77 (crew films)

Deze gaat toch over die Bask en die Rus?

Leuk als ze op een gegeven moment een enquete gaan houden in zo'n Bretons dorp, om zodoende een leuke vrouw te vinden

kappeuter (crew films)

Ja, dat is deze film! Ik zou de film nog wel eens willen zien. Is wel een tweede keer kijken waard.

avatar van narva77

narva77 (crew films)

Wachten tot ie weer op NL3 komt. Heb daar zoveel (Franse) films gezien, sommige waarvan ik de titel niet eens meer weet

kappeuter (crew films)

Of huren, zoals ik heb gedaan. Hulde aan het label Homescreen.