Kyofun no Byoningen Saishu Kyoshi (1988)

Alternatieve titel: The Ultimate Teacher

Japan
Animatie / Komedie

geregisseerd door Toyoo Ashida
met de stemmen van Naoto Takenaka, Hiroko Kasahera en Yûsaku Yara

Als de slechte, bionische Ganpachi (Takenaka) les gaat geven op een middelbare school, komt hij tegenover de schoolheldin Hinako te staan. Deze vernedert hij door met een hele groep mannen een onderbroekendans te doen. Huilend gaat Hinako weg, maar komt weer met vernieuwde krachten terug als ze haar speciale satijnen onderbroek aanheeft. Ganpachi komt erachter dat Hinako toch meer in haar mars heeft.

Erg vage mangafilm, maar er zitten wel een paar hele coole stukken in. Niet kijken als je niet van ontzettend vage dingen houdt.

vic
Heeft hij van mij gekregen ooooit. sentiment maar wel erg coole grappige manga film

Ooit? Was dat niet gewoon precies een jaar geleden voor een bepaalde gelegenheid?

kappeuter (moderator)
Zijn ALLE mangafilms niet vaag ?

Pastichio Rocker
Geinige animefilm dit. Beetje een kruising tussen The Principal, The Breakfast Club, Spiderman, en nog een heleboel andere Highschool films die me effe niet te binnen schieten. De film gaat op het einde echt helemaal nergens meer over. Maar je ziet nog wel de tietjes van Hinako. 3*

Horrorizer
nooi gezien deze. al uit op dvd in nederland? (vast niet)

Pastichio Rocker
Nope, en dat zal ook wel niet gauw gebeuren.

avatar van baspls
kappeuter schreef:
Zijn ALLE mangafilms niet vaag ?

Nee, Heb je Miyazaki's films wel eens gezien?

kappeuter (moderator)
Ja inmiddels wel. Ik zou het niet meer zo zeggen.