Los Monstruos del Terror (1970)

Alternatieve titels: Assignment Terror | Operation Terror | The Monsters of Terrror

Spanje / Italië / West-Duitsland
Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Tulio Demicheli, Hugo Fregonese en Eberhard Meichsner
met Michael Rennie, Karin Dor en Paul Naschy

Ruimtewezens die hun eigen planeet hebben uitgeput, zijn van plan de aarde te veroveren. Ze brengen twee dode wetenschappers tot leven en gebruiken diens kennis om verschillende monsters tot leven te wekken, onder andere de weerwolf Waldemar Daninsky, Het monster van Frankenstein, de mummy Tao-Tet en de vampier graaf de Meirhoff...

avatar van Mac Hammer Fan
Nederlandse titel bij Benelux-release: "Dracula en de Weerwolf tegen Frankenstein en de Mummie". Tweederangsgriezel, met drie productielanden en vier monsters waarbij sommige toeschouwers wellicht om de vijf minuten naar hun uurwerk zullen kijken en anderen misschien zes keer in slaap zullen vallen.

Meneer Bungel
Hier gratis te zien dan wel te downloaden.