Bruno (2000)

Alternatieve titel: The Dress Code

Komedie / Drama

geregisseerd door Shirley MacLaine
met Alex D. Linz, Shirley MacLaine en Gary Sinise

Stel je voor: je bent een jongen van 9 jaar oud en na een ongelukje raak je even in coma. Daar sta je dan in een jurk voor de hemelpoort. Helaas is het je tijd nog niet en moet je terug. Die jurk is het enige dat je nog dicht bij je visioen houdt, dus besluit je voortaan jurken te dragen en ze heilige gewaden te noemen... Hoe zouden jouw ouders, de leraren en je vrienden reageren? Je doet alles om een spellingwedstrijd te winnen, want dan mag je naar Rome om de Paus te ontmoeten. Die man draagt immers ook een jurk!

avatar van Regan_Robbie24
best een lollige film,, eigenlijk zeer comisch !! heerlijk vermaak..

avatar van Phantasm
Prima vermaak, valt voor een keertje te doen.