Fire Over England (1937)

Verenigd Koninkrijk
Avontuur / Oorlog

geregisseerd door William K. Howard
met Laurence Olivier, Raymond Massey en Flora Robson

In 1558 lopen de gemoederen tussen Engeland en Spanje hoog op. Rovers overvallen regelmatig de schepen van Queen Elizabeth en ze roept de hulp in van Michael Ingolby, die dient te infiltreren in het huishouden van de Spaanse Koning. Ingolby komt achter grootscheepse plannen over een Armada op Engeland en hij neemt het voortouw om zijn land te beschermen tegen de Spanjaarden.