The Terror of Tiny Town (1938)

Western / Komedie

geregisseerd door Sam Newfield
met Billy Curtis, Charles Becker en Yvonne Moray

Een bende outlaws onder leiding van Bat Haines steelt regelmatig runderen van de veeboeren in Tiny Town. Haines wil echter een grote slag slaan en zet met wat leugens twee veeboeren tegen elkaar op.

avatar van Poisonthewell
Smakeloze film. Western over een slechterik die twee ranchers tegen elkaar opzet om vervolgens van allebei vee te kunnen stelen. Klinkt vrij standaard voor een western, toch? Maar hier komt de grap...een all-midget cast! Hahahahahahuhuhrrrghrmmmbll....
Exploitation van de meest ziekelijke soort. 0*

avatar van AGE-411
Vanavond om 23u40 in VIRUS op Canvas!

avatar van Metalfist
Dit lijkt wel erg slecht!

avatar van Knisper
Zal vooral in historisch perspectief interessant zijn, in plaats van een echt goede film.

avatar van Flieber
Ha ha, echt heerlijk vermakelijk fout!

avatar van narva77
Wat de fuck was dit nou weer??? Oh my god zeg, Western én Musical, met alléén midgets!!!

Géén aanrader!

avatar van John Milton
Niet doorheen te komen. Normaal vind ik dat zulke uitspraken degelijk onderbouwd moeten worden, maar nu niet. Weg met dit afgrijselijke barrel.