ad

Genre: Horror / Sciencefiction

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Andrew Prendergast

Met onder meer: Saskia Gould, Conrad Whitaker en G.W. Stevens

IMDb beoordeling: 2,7 (567)

Over Parasite

"They messed with mother nature... Now she wants revenge."

Een groep van vier "cleaners" wordt naar het midden van de oceaan gestuurd. Aldaar moeten ze met behulp van een nieuw middeltje een booreiland chemisch "cleanen" alvorens het naar de bodem van de oceaan wordt gehaald. Een groepje demonstranten volgt ze en nemen het booreiland over. Dan blijkt dat het middeltje gevolgen heeft gehad op de parasieten op het booreiland en moeten ze samenwerken om in leven te blijven.

avatar van moviefreak#1

moviefreak#1

Ik heb dit wanproduct net zitten kijken maar ik vrees dat dhr. Stinissen hier een beetje in de war is geraakt aangezien in deze film geen enkele vorm van zombies en/of studenten te zien waren. Deze film gaat over gemuteerde parasieten. Het stukje wat er nu staat lijkt meer op House of the Dead als je het mij vraagt ?

Da's niet zo mooi, kun je een correctie doorvoeren met het juiste plot?

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Ai. Vrij zinloos om hier al te diep op in te gaan, want het is een allround rommeltje. Erg amateuristisch en bovendien veel te lang. Kan mij doorgaans wel bekoren, maar dit voelt iets te zielloos aan. Dit soort films hebben zelden meer dan 70 á 80 minuten nodig voor hun simpele behoeftes, maar deze tikt dik iets te graag de anderhalf uur aan, waardoor zelfs het explosieve einde te lang voelt. Toch lijkt Hydra (2009) nog wel geinig (ondanks de 103!! minuten), maar het moge duidelijk zijn... veel talent heeft Prendergast niet. Wel een goede naam.