Gib Gas - Ich Will Spaß! (1983)

Alternatieve titels: Nena... De Film | Hangin' Out

West-Duitsland

geregisseerd door Wolfgang Büld
met Nena, Markus Mörl en Enny Gerber

Tina heeft genoeg van school. Ze wil met Tino weggaan alleen hij laat haar zitten en gaat alleen weg. Tina haalt haar klasgenoot Robby, die verliefd op haar is, over om een reis te maken op zijn scooter maar eigenlijk is ze op zoek naar Tino.

FisherKing
Flutfilm met Nena (99 Luftballons)

Nena- Der film,

Nena in haar begin jaaren, met een aantal van haar songs,
Nur Getraumt, ,, Kleine Taschenlampe,,
Vollmond,, Leuchturm,,
Ganz Oben,, Tanz auf dem Vulkan,

Ondangs niet zo beste kritieken,
Gezien leeftijd 1983, best een aardige muziek, komedie,

Met,,, Nena, & Markus & Karl Dall..

avatar van TronMan
Naar Nena kijken is geen straf, maar acteren kan ze voor geen meter. Simpel liefdes / roadmovie verhaaltje .Duidelijk dat dit gemaakt is voor de verkoop sigaretten (sponsor Marlboro) en het onder de aandacht brengen hun muziek( van Nena en die Markus). Film werd ook slecht ontvangen in Duitsland. De hond was trouwens echt van Nena. Mafkees 'komiek' Karl Dall doet weer zichzelf na

Muziek van Nena is gewoon goed ,ze is nog steeds aan de top en een mooie vrouw..