Dark Waters (2003)

Sciencefiction

geregisseerd door Phillip J. Roth
met Lorenzo Lamas, Simmone Mackinnon en Jeffrey Gorman

In de golf van Mexico ligt een booreiland dat constant door woedende haaien wordt aangevallen. Dane Quatrell (Lorenzo Lamas), een natuurdeskundige krijgt de opdracht dit op te lossen.

Straight to video pulp, lijkt me.

Haha, je zal wel gelijk hebben. Vrij kansloos als ik zo kijk naar de andere films van deze regisseur.

3 x HA idd... Ik ga hem wel downloaden. Ik skip er wel even snel doorheen zodat ik kan zeggen dat ik hem gezien heb

DIe andere films van hem speelt ook constant dezelfde dude in mee he Olivier Gruner of zo? Klinkt niet echt veelbelvond... en zie ik nog zo'n film van hem staan : "Velocity Trap" zou hij die titel bedacht hebben tijdens Jurassic Park...veloci-raptor

nah jah... sjappie.. geef hem vast 1 ster

Whoeeeee Reno Raines
jammer dat Bobby Six Killer niet meedoet
voor de rest ja umm ik ga niet alle slechte dingen noemen das veel werk...
Wel jammer dat die chick niet uit de kleren gaat dat had hem maybe van 0.5 * naar 1 kunnen brengen maar dat gaat duz niet door.

avatar van De GeuS
Goeie god, de "renegade" doet mee dan kan het al niet veel zijn, lijkt me....

okay misschien geen topper mar nog wel beter dan Shark Attack 3 of Shark Zone. Let op : "Megalodon" alle haaienfans zitten daarop te wachten.

avatar van bioscoopzaal
sharky schreef:

Let op : "Megalodon" alle haaienfans zitten daarop te wachten.

Denk je dat nou echt? Volgens mij begint en eindigt het hele reuzen-haaien-genre met Jaws.

MEG de haaienthriller van Jan de Bont gepland voor 2006. Geloof me, dat kan echt wat worden.
search maar ff bij Google. Genoeg informatie

search maar ff bij Google. Genoeg informatie

Yeps sharky heb het ook gelezen, ja het zou wat kunnen worden, een keer als een filmmaatschapij als "new line cinema" er zich met bezig houd. Budged zou al 75 miljoen dollar zijn ben benieuwd release voorzien in 2006

Weet iemand trouwens wanneer Dark Waters in Nederland uitkomt?

avatar van as
as
sharky schreef:

Weet iemand trouwens wanneer Dark Waters in Nederland uitkomt?
wil je dat nou echt weten?

Ja ik spaar alle haaienfilms ook al zijn ze super slecht

Kijk eerder hierna: Spring Break Shark Attack. Staat ook op imdb.com. Met o.a. Bryan Brown en Kathy Becker. Allebij genomineerde acteurs. Maar de studio is momenteel niet bezig om 'm op DVD uit te brengen.

bioscoopzaal schreef:

Nee ik denk 't niet, ik weet 't zeker . De film is al ruim 3 jaar geleden gemaakt en is gedraaid op het festival in Florida, waar de mensen zeer enthousiast waren. Maar als ik de film zo eens bekijk vind ik 'm toch maar matig tot zielig.

Hoeveel zie je van het olieplatform in deze film?

Niet veel, de scene's spelen zich voornamelijk diep in de zee af en in de minisub.

avatar van Naomi Watts
Een kwestie van een verwachtingspatroon.

Kijkt wel lekker weg en is lang niet zo slecht als het gemiddelde doet vermoeden. De erg convenient situaties worden wel erg ver doorgevoerd maar dat zorgt ook wel weer voor een grimas.

Een waardig afsluiter voor mijn Simmone MacKinnon avondje. 3*

avatar van Rianneke_Dan
Dit is natuurlijk geen geweldige film, en dat wist ik ook al van tevoren. Ik ging hem dan ook puur kijken om Simmone Jade MacKinnon. Die deed het trouwens wel aardig, al is het acteerwerk niet goed te noemen. Maar dat maakt niet uit, opzich is deze film best te kijken. Dark Waters is zeker niet de slechtste film die ik ooit gezien heb. En ik denk dat als je met de juist verwachtingen deze film gaat kijken, dat het allemaal best meevalt. Juist omdat alles zo fout en over de top is word het ook wel weer een klein beetje vermakelijk.