Life during Wartime (1997)

Alternatieve titel: The Alarmist

geregisseerd door Evan Dunsky
met David Arquette, Stanley Tucci en Kate Capshaw

Tommy is een veelbelovende vertegenwoordiger in alarmsystemen. Als hij ontdekt dat zijn baas bij de klanten inbreekt om zo de verkoop te stimuleren, verandert zijn leven volledig.

het begon hilarisch, maar eindigde toch wel een beetje in een drama. Leuke plot, maar niet meer dan dat

neo (crew)
Gebaseerd op een toneelstuk.Het begint inderdaad zeer aardig, met hier en daar wat erg leuke zwarte humor.Vanaf het familiebezoek gaat het tempo omlaag en verdwijnen de grappen.Tucci op de automatische piloot, maar toch genietbaar. 2.5 sterren

avatar van xenne
het eerste deel is idd bijzonder leuk .. vanaf de moord is het wat meer drama en wat minder leuk

maar toch 3 sterren, vermakelijke tussendoorfilm