Lady Killers (2003)

Alternatieve titel: National Lampoon's Gold Diggers

geregisseerd door Gary Preisler
met Will Friedle, Chris Owen en Louise Lasser

Twee vrienden die alles tegen hebben, proberen twee zussen van in de zeventig te beroven in de hoop betere tijden te beleven. Helaas worden ze opgepakt, maar vreemd genoeg later zomaar vrijgelaten. De twee oudere zussen nodigen de jongens vervolgens uit in hun huis in Beverly Hills...

Hallo,

Het kinkt misschien raar, maar waar heb jij national lampoons gold diggers de dvd vandaan, want naar mijn weten is die niet in Nederland te koop.

Mail me a.u.b terug op: boymeetsworld-fan@hotmail.com want ik wil die film dolgraag zien!!!

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Deze film leek me wel leuk en vermakelijk maar op een paar leuke grappen na weet de film niet echt te blijven vermaken.
De acteurs acteerde redelijk maar daar is ook alles mee gezegd.
Deze film is een echte low budget movie die eigenlijk te weinig in zich heeft om echt vermakelijk te blijven.. gemiste kans in mijn ogen.

2 sterren