D.C. Sniper: 23 Days of Fear (2003)

Alternatieve titel: D.C. Sniper: 23 Days of Fear in Washington D.C.

Thriller / Drama

geregisseerd door Tom McLoughlin
met Charles S. Dutton, Jay O. Saunders en Bobby Hosea

Het waargebeurde verhaal over de sluipschutters John Allen Muhammad en John Lee Malvo die 23 dagen lang Washington D.C. in hun greep hielden.

avatar van Makz
Een vermakelijke film, maar er zat weinig spanning in. Dat vond ik wel jammer.
Echt een film voor als er niet heel veel beters op is:
*2,5

avatar van ericos
In een paar woorden: Erg goede film!

avatar van M1kee
Zeer goeie film, niet erg veel spanning maar zeker wel een sterk verhaal!

avatar van TekJohnny
Bizar natuurlijk dat dit echt gebeurd is. De film geeft een inkijk hoe de daders te werk gingen, leuk om te zien. Dan natuurlijk de klopjacht door de prinsemarij, leuke film !

avatar van Justinw
Gewoon een goede film weinig spanning. Omdat de afloop al duidelijk is. Maar het is een goede vertaling van het waargebeurde verhaal. Al met al een redelijke film als je een avondje op de bank wil liggen. Maar zeker niet meer dan dat

avatar van Xen0n
Weinig stemmen hier maar toch een aanrader om een keertje te bekijken, geen hele hoogvlieger, maar toch een sterk, spannend thrillertje voor tussendoor. Omdat het waargebeurt is weet je de afloop, maar gelukkig doet het niet veel af aan de film.

Eergister gezien en erg goede film. Sowieso een voorkeur voor waargebeurde verhalen en dit gaf een mooi beeld van de gebeurtenissen in Washington.

mug13
Goede film met een krankzinnig waargebeurd verhaal.

avatar van HALVE TAMME.
mug13 schreef:
Goede film met een krankzinnig waargebeurd verhaal.

Niks aan toe te voegen.