The Mad Doctor of Blood Island (1968)

Alternatieve titels: Blood Doctor | Tomb of the Living Dead | Grave Desires

Verenigde Staten / Filipijnen
Avontuur / Horror

geregisseerd door Eddie Romero en Gerardo de Leon
met John Ashley, Angelique Pettyjohn en Ronald Remy

Een man (John Asley) is dol op reizen. Wanneer hij op een dag op een eiland aankomt, komt hij in aanraking met een gestoorde dokter die zombies aan het maken is...

avatar van zombie
Stukjes uit deze film waren te zien op "de Nacht van de Wansmaak" dit jaar. En ik snap ook wel waarom
Meest irritante aan deze film is dat ze tijdens de "actie" scenes 2x in- en uit-zoomen per seconde, dus ik ben blij dat ik dit niet helemaal in de bioscoop heb gezien.

avatar van BlueJudaskiss
Is dit pornohorror ofzoiets? Poster ziet er wel smakelijk uit

avatar van zombie
Geen porno ontdekt, hooguit schaars geklede dames. De film komt uit 1968, dus was in die tijd vast heel spannend

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Matige horror-pulp. Het camerawerk is ronduit walgelijk, het acteerwerk benedenmaats en de dubs lachwekkend. Toch hangt er wel een sfeertje in de film, vreemdgenoeg. Inmiddels is dit er zo eentje die zo fout is dat je er om moet lachen. Toch nog een beetje vermaak dus.

avatar van alexspyforever
Er zijn een aantal goede gore scènes en het monster ziet er in elk geval een stuk beter uit dan die uit Brides of Blood van hetzelfde jaar. Schaars geklede dames die heel af en toe wat bloot laten zien, maakt het altijd wat meer kijkbaar. Maar uiteindelijk blijft het allemaal wat traag, weinig spanning, nogal lege karakters en een verhaal vol clichés.