A Fine Mess (1986)

geregisseerd door Blake Edwards
met Ted Danson, Howie Mandel en Richard Mulligan

Twee vrienden komen per ongeluk een plan op het spoor van een maffiabaas om een paardenrace te vervalsen. Ze proberen dit uit te buiten, maar de maffiabaas komt hen op het spoor. Nu moeten ze afrekenen met de maffiabaas en zijn handlangers die hen het zwijgen proberen op te leggen.

FisherKing
Zou hier hebben gedraaid onder de Nederlandse titel:
"Een fijn mes"

Ik wil veel geloven, maar dit is toch een graadje te erg...

Zal wel in België geweest zijn...

avatar van Captain Pervert
Echt een heel erg slechte film, zo fout en humorloos, niet te geloven.

Muggsy
Danson speelt hier eigenlijk gewoonweg zijn personage uit Cheers, maar dan zonder grappig te zijn. Mandel vond ik dan weer wat kleurloos. Beiden waren niet slecht of irritant maar het geheel was dat zeker en vast wel. Vooral de booswichten waren hemeltergend en leken zo weggeplukt uit een aflevering van Bassie & Adriaan. Het verhaal hield de aandacht niet vast en was vergezocht.