Terror from the Year 5000 (1958)

Alternatieve titels: The Girl from 5,000 A.D. | Terror from 5,000 A.D. | Cage of Doom

Sciencefiction

geregisseerd door Robert J. Gurney Jr.
met Ward Costello, Joyce Holden en Frederic Downs

Professor Erling slaagt erin om een machine te bouwen die objecten uit de toekomst naar het heden kan halen. Op een gegeven moment heeft hij een beeldje uit het jaar 5200 te pakken, maar vermoedt niet dat hij daarmee de hele mensheid in gevaar brengt.

avatar van otherfool
Nee, dit was niet veel. Het duurt tijden voordat de coole vrouw van de hoes eens in beeld komt, tot dan moeten we het doen met een driehoeksrelatie en een hoop geklets over radio-activiteit. De ambitieuze eind-monoloog past niet echt bij een goedkoop prulletje als dit.

1*.