Claire of the Moon (1992)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Nicole Conn
met Trisha Todd, Karen Trumbo en Faith McDevitt

Een schrijfster en een dokter komen elkaar tegen op een bijeenkomst en raken in discussie over hun lesbische geaardheid en de vooroordelen die daarover heersen. De twee vrouwen raken hierna verwikkeld in een affaire, maar de dokter blijft haar twijfels houden over de relatie.

Heeft nog niemand deze film gezien?
Mooi film man!!
Moei kiekn

10 jaar geleden was dit 1 van mijn favoriete films. Toen ik hem vorige jaar weer bekeek was er veel van die aantrekkingskracht verloren gegaan. De muziek van Chopin blijft mooi maar vooral de acteerprestaties van dokter Noelle vind ik zeer slecht.
Was na Desert hearts wel de tweede lesbische film met een happy end.

avatar van villasappho
Lukaso schreef:
Heeft nog niemand deze film gezien?
(...)

Ik zou me moeten schamen maar heb hem gisteren voor het eerst gezien, wat een verschrikkelijk mooie film! Binnen gekomen in de top 10 zeg maar!

avatar van FreakyGurrl
Het was niet de eerste film die ik over vrouwenliefde zag.
Als dat wel zo was geweest had ik er vol van geweest.
Nu zijn er wel betere, maar hij hoort in het rijtje thuis van lesbian intrest

Claire of the Moon = kitch.Foute kitch.
Want drakerige neuzeldialogen ,overdreven gedraaamaaa en her en der tenenkrommend slecht geacteerd.Kortom, een typische Nicole Conn film.
Maar de film heeft een kléin interessant vonkje tussen de hoofdpersonen en een goede afloop,dus 2,5 *ster.